کل 26894
1

کشته شدن کارگر جوان زیر آوار ساختمان

  • کد خبر : 16713
  • 30 اردیبهشت 1395 - 12:07
ریزش آوار ساختمانی در خیابان نبرد شمالی، جان کارگر ۲۰ ساله افغانی را گرفت.

 در پی تماس کارگران ساختمانی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش آوار ساختمانی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۱۷ و ۴۸ را ساعت ۱۸:۵۰ عصر دیروز به همراه تیم نجات ۱۱ روانه خیابان نبرد شمالی، بالاتر از خیابان  ائمه اطهار، خیابان شهید خالقی کرد.

سید جلال قاضوی افسر آماده منطقه ۸ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، در قسمت انتهایی یک ملک شمالی که به تازگی گودبرداری شده بود طبق اظهار شاهدین و کارگران حاضر در محل، بر اثر ریزش خاک دو نفر از کارگران تبعه افغان زیر خروارها خاک مدفون شده بودند. 

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با توجه به باریک بودن معبر و عدم دسترسی خودروهای آتش نشانی به محل حادثه، به صورت پیاده و به همراه داشتن تجهیزات لازم خود را به ساختمان گودبرداری شده رساندند. 

قاضوی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ و بدون اتلاف وقت مشغول آوار برداری شدند که پس از تلاش فراوان و عملیات آوار برداری موفق به یافتن دو کارگر مدفون شده زیر آوار شدند. 

وی گفت: آتش نشانان هر دو کارگر بی حال و بی رمق را تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ یکی از آنان که کارگری حدود ۲۰ ساله بود توسط آنان تائید شد.  

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از اطمینان کامل از عدم وجود شخص دیگری زیر آوار، ضمن ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی و شهرداری به مأموریت خود پایان دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=16713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.