کل 26910
4

کشته شدن شش نفر و مصدومیت ۱۷ نفر طی دو روز در مسیرهای ارتباطی زنجان

  • کد خبر : 18350
  • 26 مرداد 1394 - 13:08
زنجان –  مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در مسیرهای ارتباطی این استان یکی از سرنشینان زن جان خود را از دست داد.

جواد مرادی روز دوشنبه افزود: این حادثه ساعت ۱۴ و ۲۲ دقیقه ظهر روز گذشته (یکشنبه) در کیلومتر ۷۵ مسیر ارتباطی خدابنده – بیجار بعد روستای قمشلو رخ داد و زن ۷۰ ساله حادثه دیده به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس های اورژانس به محل تسلیم مرگ شده بود. 

وی اظهار کرد: دو زن ۴۵ و ۵۵ ساله، یک مرد ۶۴ ساله و یک پسربچه پنج ساله نیز که از نواحی مختلف بدن دچار صدمه و جراحات شده بودند پس از مداوا و درمان اولیه به ترتیب توسط آمبولانس های اورژانس گرماب و بیجار به نزدیکترین مراکز درمانی انتقال داده شدند. 

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان دلیل این حادثه را ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده این خودرو سواری اعلام کرد و گفت: حوادث رانندگی رخ داده زنگ خطر و هشداری جدی برای دیگر رانندگان است تا به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیشتر دقت کنند و توصیه های پلیس را جدی تر بگیرند. 

به گزارش ایرنا، حوالی ساعت ۱۱ صبح همین روز نیز برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پیکان در مسیر ارتباطی زنجان- بیجار حادثه آفرین شد و بر اثر آن سه زن۲۱-۳۱ و ۴۲ ساله، یک پسربچه یک ساله و سه مرد ۴۴، ۴۵ و ۵۵ ساله مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس و یک مصدوم مرد دیگر نیز توسط آمبولانس متعلق به جمعیت هلال احمر زنجان روانه بیمارستان شدند. 

روز شنبه هفته جاری (۲۴ مرداد) نیز در نخستین حادثه که ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه صبح در کیلومتر ۱۰ مسیر ارتباطی زنجان – دندی رخ داد براثر برخورد بین یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون ۱۰ چرخ، دو نفر کشته و سه تن نیز مصدوم گردیدند.

در دومین سانحه رانندگی نیز که حوالی ساعت ۲۰ شنبه شب روی داد بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس یک زن کشته و دو نفر مصدوم و در سومین حادثه نیز که ساعت ۲۱ شنبه شب در مسیر ارتباطی روستای کرسف – خدابنده رخ داد راکبین دو دستگاه موتورسیکلت که به موازات هم درحال تردد بودند در برخورد با کامیون کشته شدند.

در مجموع طی دو روز گذشته (شنبه و یکشنبه) بر اثر سوانح رانندگی جاده ای زنجان شاهد کشته شدن شش نفر و مصدومیت ۱۷ نفر در مسیرهای ارتباطی استان زنجان بودیم که انتظار می رود رانندگان وسایط نقلیه در هنگام رانندگی دقت بیشتری را داشته باشند تا در صورت زنده ماندن یک عمر پشیمانی و ندامت را بر دوش نکشند.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18350

نوشته های مشابه

14تیر
محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند
دیوید جان از کره جنوبی در ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری:

محصولات ایرانی در حوزه ایمنی بسیار متنوع هستند

14تیر
بومی سازی تکنولوژی روز دنیا در حوزه ایمنی را در دستورکار قرار دهیم
محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد:

بومی سازی تکنولوژی روز دنیا در حوزه ایمنی را در دستورکار قرار دهیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.