کل 26876
1

کرونا جان ۱۵۸ نفر دیگر را در ایران گرفت

  • کد خبر : 26880
  • 16 فروردین 1399 - 22:39
کرونا جان ۱۵۸ نفر دیگر را در ایران گرفت

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایرنا ، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۵ هزار و۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۳۴۵۲ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۵۵هزار و ۷۴۳ مورد رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۹ هزار و ۷۳۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

 

 

حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۳۴۵۲ نفر رسید.

وی بیان کرد: ۴۱۰۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. مردم برای خوداظهاری غربالگری کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.
جهانپور اظهار کرد: باید از مشارکت مردم در همه هفته‌های اخیر و مدافعان سلامت در عرصه درمان و به خصوص در عرصه بهداشت تشکر کنیم. بیش از ۳۴ هزار تیم در سراسر کشور در حال ارائه خدمت هستند و اگر امروز در مرحله مدیریت بیماری هستیم، بخشی از این اقدام را مدیون تلاش همکاران در حوزه بهداشت و ییشگیری هستیم. از تعامل بین بخشی و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و نیکوکاران و جمعیت هلال احمر و نیروهای انتظامی نیز متشکریم. دستگاه‌های مختلف با همدلی در هفته‌های اخیر در مدیریت این بیماری نقش و سهم زیادی ایفا کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=26880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.