کل 26853
1

وقوع ۸۸۶ حادثه طی هفته گذشته در کشور

  • کد خبر : 18363
  • 24 مرداد 1394 - 23:59
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، از اعزام امدادگران و نجاتگران هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ۸۸۶ مورد حادثه طی هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش جمعیت هلال احمر، حسین درویشی با تشریح آخرین خدمات امدادرسانی ارایه شده در هفته گذشته از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور گفت: از مجموع ۸۸۶ حادثه بوقوع پیوسته در کشور، ۴۲۰ مورد مربوط به حوادث جاده ای و ۶۶ مورد نیز مربوط به حوادث شهری بوده است.

وی افزود: در هفته ای که گذشت، ۳۶ مورد از حوادث یاد شده مربوط به حوادث دریایی و ساحلی، ۲۶ مورد حوادث کوهستان، ۱۸ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، شش مورد صنعتی و کارگاهی، پنج مورد طوفان، سه مورد زلزله و ۲۸۶ مورد نیز مربوط به سایر حوادث بوده است.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در هفته گذشته ۱۹ هزار و ۶۴۳ نفر از هموطنان در سراسر کشور دچار حادثه شدند، گفت: از این میان ۱۵ هزار و ۳۸۵ نفر در طوفان، یکهزار و ۵۵۳ نفر در حوادث جاده ای، ۲۰۸ نفر در سیل و آب گرفتگی، ۱۳۸ نفر در حوادث شهری، ۶۶ نفر در کوهستان، ۵۰ نفر در حوادث دریایی و ساحلی، ۱۵ نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و بقیه در سایر موارد حادثه دیده اند.

وی به اسکان اضطراری ۴۳۰ نفر در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۷۲۷ نفر از حادثه دیدگان حوادث از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر نجات یافتند که ۵۴۰ نفر از آنها به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و ۱۸۷ نفر دیگر نیز در محل بصورت سرپایی درمان شدند.

درویشی از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت، با شماره تلفن ۱۱۲مرکز پاسخگویی فوری سازمان امداد ونجات هلال احمر به انواع حوادث تماس بگیرند. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.