کل 26853
2

نجات جان یک کارگر از قعر چاه ۲۸ متری

  • کد خبر : 18302
  • 30 مرداد 1394 - 18:13
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط کارگر ۳۰ ساله افغانستانی در چاه ساختمان مسکونی به عمق ۲۸ متر در جنوب تهران خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان این کارگر از این حادثه جان سالم به در برد.

سید جلال ملکی جمعه افزود: در ساعت ۱۰ و ۳۲ دقیقه امروز در پی مراجعه حضوری برخی از شهروندان با ایستگاه ۷۸ مشیریه حادثه سقوط یک کارگر در چاه واقع در شهرک تختی این منطقه اعلام و ماموران و نیروهای امداد و نجات ایستگاه مزبور به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این چاه در ساختمان دو طبقه قدیمی به متراژ ۱۵۰ متر مربع برای ساختن بنای جدید ایجاد شده بود که کارگر افغانستانی هنگام کار دچار مسمومیت با گاز چاه شده و بدلیل ضعف و بی حالی به داخل آن سقوط سقوط کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد که آتش نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه گاز مسموم وارد چاه شده و این کارگر را در شرایط زنده که دچار مسمومیت شده بود خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی به کارگران ساختمانی توصیه کرد که در مناطق مسکونی اگر می خواهند چاه جدیدی را حفر کنند، به دلیل وجود چاه های فاضلاب حتما از دستگاه های تهویه هوا استفاده کنند.

وی افزود: آتش نشانان در ساعت ۱۱ و۵۰ دقیقه به این عملیات پایان دادند. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18302

نوشته های مشابه

26خرداد
کار در گرمای طاقت‌فرسای جنوب تعطیل نمی‌شود
درباب ضرورت توجه به خطر گرمازدگی کارگران در تابستان؛

کار در گرمای طاقت‌فرسای جنوب تعطیل نمی‌شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.