کل 26853
0

مهار زبانه های آتش در مجموعه ورزشی

  • کد خبر : 67517
  • 24 اردیبهشت 1402 - 20:29
مهار زبانه های آتش در مجموعه ورزشی

آتش سوزی مجموعه ورزشی در محله طرشت با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، این حادثه ساعت ۵:۰۰ صبح امروز در خیابان اصلی طرشت روی داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه های ۳۴، ۹۸ و ۷۷ به همراه خودروهای پشتیبانی را به محل حادثه رهسپار کرد.

محمد دیبا مدیر منطقه ۱ عملیات آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، گفت: قسمت سونا خشک استخر یک مجموعه ورزشی دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر مجموعه بود.

 

وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان اصلی برق و گاز مجموعه ورزشی و مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، با استفاده از لوله های آبرسانی عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
مدیر منطقه ۱ عملیات آتش نشانی تهران تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی، جهت خارج کردن افراد محبوس شده احتمالی وارد مجموعه ورزشی شدند که خوشبختانه پس از بررسی، مشخص شد هیچ یک از نگهبانان و کارکنان در میان دود و حرارت گرفتار نشده اند.

دیبا خاطرنشان کرد: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر مهار و کاملا خاموش کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=67517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.