کل 26857
2

مرگ خاموش زوج میانسال در تهران

  • کد خبر : 14791
  • 11 دی 1395 - 20:25

نشت گاز منوکسید کربن جان زوج میانسال را در طبقه اخریک ساختمان ۹ طبقه واقع درخیابان میرداماد تهران گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انتشار گاز منوکسید کربن در یک واحد مسکونی در میرداماد خبر داد و بیان کرد: در این حادثه پدر و مادر ۶۰ ساله یک خانواده جان باختند.

سید جلال ملکی در ادامه افزود: حوالی ساعت ۱۳ امروز حادثه گازگرفتگی در یک مجتمع مسکونی در میرداماد خیابان شاه نظری به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: فرزندان این خانواده از عدم پاسخگویی پدر و مادر خود در طبقه آخر یک ساختمان ۹ طبقه ۱۸ واحدی و در یک واحد ۱۴۰ متری نگران شده و بلافاصله مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند.

ملکی ادامه داد: براثر انتشار گاز منوکسید کربن این زوج میانسال بی حال و بی رمق در کف منزل افتاده بودند که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد هر ۲ جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته انتشار گاز منوکسید کربن در چند ساختمان بلند مرتبه تهران اتفاق افتاده بود آتش نشانان تمامی۱۸ واحد این ساختمان را بررسی کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: بدلیل نزدیکی دودکش موتورخانه با هواکش ۳ واحد مسکونی انتشار گاز منوکسید کربن روی داده بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در چند روز گذشته نیز انتشار گاز منوکسید کربن بصورت جزیی در ۲ واحد دیگر این ساختمان روی داده بود.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=14791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.