کل 26877
2

لزوم استفاده کلیه واحدهای ریخته گری از سوخت گاز و سازگار با محیط زیست

  • کد خبر : 20646
  • 25 تیر 1395 - 3:11
در جلسه کمیته سوخت شهرستان بهارستان بر الزام استفاده کلیه واحدهای ریخته گری از سوخت گاز و سازگار با محیط زیست تأکید کرد.

روز گذشته جلسه کمیته سوخت شهرستان بهارستان به ریاست معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری باحضور نماینده نیروی انتظامی ، اداره صنعت و معدن ، اداره جهاد کشاورزی ، شرکت پخش فرآورده های نفتی ، اداره حفاظت محیط زیست ، اداره گاز و اتاق اصناف برگزار شد، هر یک از حضار به ارائه گزارشی از اجرای مصوبات جلسات گذشته پرداخته و درخصوص تبدیل سوخت واحدهای ریخته گری و موضوع آلایندگی واحدهای صنفی و صنعتی در شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شیدا اکار رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: تشکیل کمیته ای جهت بازدید مستمر از برخی واحدها و بازدید مستمر شرکت پخش فرآورده های نفتی از جایگاههای عرضه سوخت در سطح شهرستان و ارائه گزارش های مربوطه به فرمانداری در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت. 

بر اساس گزارش سایت سامات، وی در پایان ضمن اشاره به آلایندگی سوخت مورداستفاده توسط واحدهای ریخته گری و لزوم تبدیل سوخت همه واحدها اضافه کرد: با توجه به طرح مشکل یکی از واحدهای بازیافت و ذوب فلز مبنی بر عدم کارائی مشعل های سوخت گاز مقرر شد کارشناسان اداره گاز با حضور نمایندگان پیمانکار نصاب نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام نمایند. ضمنا بر لزوم استفاده کلیه واحدهای ریخته گری از سوخت گاز و سازگار با محیط زیست و ایجاد شرایط استفاده آنها ازاین سوخت ، تاکید شد. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=20646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.