کل 26895
0

لانه سازی پرندگان در لوله بخاری تکیه هریکنده بابل ۱۷ نفر را مسموم کرد

  • کد خبر : 15084
  • 08 آذر 1395 - 21:34

فرماندار بابل گفت که علت اصلی نشت گاز در تکیه روستای هریکنده که به مسمومیت ۱۷ نفر انجامید ، لانه سازی پرندگان در لوله بخاری تکیه بوده است .

پخش گاز منواکسید کربن در تکیه روستای هرینه کنده یکشنبه شب هنگام برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) سبب مسمومیت تعدادی از عزاداران شد .

اورژانس ۱۱۵ بابل ۱۵ تن از مسموم شدگان را به بیمارستان شهید بهشتی ، آیت الله روحانی و یحیی نژاد این شهر منتقل کرد و ۲ نفر دیگر نیز به خاطر سطحی بودن مسمومیت توسط خانواده هایشان به درمانگاه مراجعه کردند.

محمد تقی عباسپور بیان کرد : با توجه به این که مسیر لوله بخاری در بخش مردانه تکیه مسدود شده بود ، تمامی مسموم شدگان مرد بودند که همگی پس از انتقال به بیمارستان ، تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

روستای هریکنده ، یکی از روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی شهرستان بابل است که در جنوب محور قائم شهر – بابل در قسمت جلگه ای و منطقه کاملا هموار واقع شده است . این روستا بر اساس آخرین سرشماری ها حدود سه هزار نفر جمعیت دارد .

این دومین بار در یک ماه گذشته است که لانه سازی پرندگان در لوله بخاری حسینیه در بابل به مسمومیت عزاداران می انجامد .

آشیانه سازی پرندگان در لوله بخاری حسینیه روستای ' بزرودپی ' بخش ' خشرودپی ' نیز اوایل آبان ماه امسال سبب مسمومیت پنج نفر شده بود .

مازندرانی ها عزاداری های ماه محرم و صفر را عمدتا در تکایا و حسینیه ها برگزار می کنند .(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=15084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.