کل 26904
2

سقوط چاهکن به عمق ۲۵ متری چاه بدلیل پاره شدن طناب

  • کد خبر : 18133
  • 20 مهر 1394 - 20:05
چاه کن جوانی بر اثر پاره شدن طناب به قعر چاه سقوط کرد ولی با کمک و تلاش آتش نشانان از عمق ۲۵ متری این چاه نجات یافت.

شاهدان با دیدن صحنه سقوط کارگر مقنی به داخل چاه سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و تقاضای کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ساعت ۱۵:۴۰ عصر روز گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸۹ و گروه نجات ۱۲ را به خیابان پاسداران، خیابان شریعتی اعزام کرد.

صادق اسلام زاده افسر آماده منطقه ۲ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک چاه کن ۲۰ ساله در قسمت منفی دو یک ساختمان مسکونی مشغول کار بود که ناگهان هنگام خروج از چاه، طناب حامل وی پاره شد و این کارگر به عمق ۲۵ متری چاه سقوط کرد.

وی افزود: باتوجه به اعلام شاهدان در خصوص وجود گاز سمی در داخل چاه، آتش نشانان به سرعت با رعایت کامل نکات ایمنی به ایمن سازی چاه پرداختند و سپس با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و دستگاه تنفسی، چاه کن جوان را که به عمق چاه سقوط کرده بود، زنده بیرون آوردند.

اسلام زاده با اشاره به اینکه چاه کن جوان هنگام خروج از چاه، کاملا بی حال بود، ادامه داد: آتش نشانان پس از خارج کردن وی از چاه، سریعا او را تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات اولیه مشخص شد حال جسمانی وی خوب و آسیب چندانی ندیده بود. (پایگاه خبری ۱۲۵)

 

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.