کل 26857
0

سقوط تراکتور به دره جان راننده را گرفت

  • کد خبر : 18204
  • 24 شهریور 1394 - 19:19
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: سقوط یک دستگاه تراکتور به قعر دره ای در زنجان مرگ راننده را رقم زد.

جواد مرادی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۵۲ دقیقه بامداد امروز (سه شنبه) در مسیر روستای صایین از توابع شهرستان ایجرود رخ داد.

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه، راننده و دیگر سرنشین تراکتور مصدوم شده بودند اظهار کرد: افراد حاضر در محل به منظور درمان تصمیم به انتقال مصدومین به مرکز درمانی می گیرند.

مرادی افزود: پس از تماس با اورژانس بلافاصله نزدیکترین پایگاه جاده ای راهی ماموریت شده و در سه راهی دوزکند مصدومان را در حالی تحویل می گیرد که یکی از آنها بر اثر شدت جراحت و ضربات وارده فوت شده بود.

وی از مردم خواست هنگام مواجهه با صحنه تصادف اگر خطری جان مصدومین را تهدید نمی کند از جابه جایی آنها خودداری کرده و بلافاصله از اورژانس کمک بخواهند.

مرادی یادآور شد: زمان رسیدن آمبولانس و نیروهای اورژانس به صحنه حادثه در جاده های زنجان به کمتر از ۱۵ دقیقه رسیده است.

وی تصریح کرد: اورژانس زنجان با ایجاد پایگاه های موردنیاز در جاده، مسیرهای روستایی را نیز به شکل بهتر و بیشتری زیر پوشش قرار داده است و از روستاییان انتظار می رود هنگام مواجهه با سوانح بلافاصله با اورژانس تماس بگیرند. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.