کل 26891
2

سانحه رانندگی در نهاوند سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت

  • کد خبر : 17108
  • 09 اسفند 1394 - 9:34
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه خودرو در جاده نهاوند – کنگاور سه نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ مهدی شاکری افزود: عصر دیروز  یکدستگاه خودروی وانت با سواری پراید با سرعت و شدت بالا برخورد کردند.

وی اضافه کرد: در این سانحه زوج جوان سرنشین پراید و یک نفر از سرنشینان وانت جان باخته و دیگر سرنشین وانت به شدت مجروح شد. 

وی علت بروز این سانحه را انحراف به چپ خودروی وانت ذکر کرد و گفت: حال عمومی مجروح این سانحه رانندگی نامساعد گزارش شده است. 

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: جاده نهاوند – کنگاور به صورت رفت و برگشت و چهار خطه بوده ولی مانع و اهرمی برای مجزا کردن این دو مسیر پیش بینی نشده است. 

وی تصریح کرد: ۸۰ درصد سوانح رانندگی منجر به مجروحیت و فوت دسته جمعی در سال های ۹۳ و ۹۴ مربوط به جاده های چهارخطه غیرمجزا بوده است. 

سرهنگ شاکری تاکید کرد: تعریض غیر اصولی جاده و در نظر گرفتن امکانات و مسائل ایمنی از جمله تفکیک کردن جاده با استفاده از اهرم های فیزیکی ره آوردی جز افزاش سرعت خودروها و بالا رفتن آمار سوانح فوتی نداشته است. 

وی گفت: این در حالیست که باید در کنار تعریض جاده ها، باید شرایط ایمنی مناسبی برای تردد استفاده کنندگان از این مسیرها در نظر گرفت. 

۳۲۵ نفر در ۹ ماهه سال جاری در سوانح جاده ای این استان جان باختند که ۶۷ درصد از جانباختگان سوانح رانندگی برون شهری مرد و مابقی زن هستند.(ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.