کل 26890
0

ریزش ساختمان در حال تخریب ۴ کارگر را زخمی کرد

  • کد خبر : 13012
  • 16 آبان 1396 - 20:54

ریزش دیواره ها و سقف های ساختمان در حال تخریب در بزرگراه اشرفی اصفهانی، مصدومیت ۴ نفر از کارگران را به همراه داشت.

وقتی شهروندان متوجه ریزش دیواره ها و سقف های ساختمان در حال تخریب و مصدومیت کارگران شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۵۵ و ۹۴ را ساعت ۱۲ ظهر امروز به بزرگراه اشرفی اصفهانی(مسیر شمال به جنوب)، بعد از بزرگراه نیایش اعزام کرد.

به گفته مولا کشاورز افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی، کارگران مشغول تخریب یک ساختمان دو طبقه بودند که ناگهان دیواره ها و سقف ساختمان کاملا تخریب شده و ۴ نفر از کارگران دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: خوشبختانه هیچ یک از کارگران در زیر دیواره ها و ستون های ساختمان گرفتار نشدند اما با توجه به مصدومیت کارگران، هیچ یک قادر به حرکت نبودند.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل و بررسی محل حادثه، با بکارگیری نردبان هیدرولیکی هر چهار کارگر تبعه افغان(۱۸، ۲۷، ۳۳ و ۳۵ ساله) را از محل حادثه خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

کشاورز در پایان اضافه کرد : نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مسئولان کارگاه ساختمانی، محل حادثه را برای اقدامات بعدی تحویل عوامل شهرداری دادند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=13012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.