کل 26904
0

در تنگناها و مشکلات اقتصادی ایمنی را فراموش نکنید

  • کد خبر : 4214
  • 20 آذر 1396 - 0:30
در تنگناها و مشکلات اقتصادی ایمنی را فراموش نکنید

توضیحات :

BEACON SAFETY MASSAGE

 

ایمنی فرآیند

ژوئن ۲۰۰۹

 

در تنگناها و مشکلات اقتصادی ایمنی را فراموش نکنید

ایمنی فرآیند - ژوئن 2009

تقریبا تمامی کشورها با مشکلات اقتصادی روبرو هستند . کاهش فروش و بدنبال آن کاهش بهره سبب شده تا بسیاری از شرکت ها ممتضرر شوند . واحدها با حداقل ظرفیت در حال کار هستند و بسیاری نیز تعطیل شده اند. در پی کاهش سود، فشار زیادی برای کاهش هزینه های عملیاتی از جمله کاهش نیروی انسانی وجود دارد. راه اندازی ها و توقف های مکرر و یا انجام عملیات با حداقل ظرفیت آثار نامطلوبی را بر عملیات ایمن و هم چنین اعمال استرس بر کارکنان خواهد داشت . افزایش استرس کارکنان می تواند باعث بی توجهی به جزئیات و افزایش اشتباهات گردد. به رغم این فشارها، کارکنان و هر دو لازمه ایمنی و PM مدیریت هر دو می بایست بر روی ایمنی فرایند تمرکز داشته باشند . آموزش و برنامه های فعالیت های دراز مدت است . تصمیم گیری به منظور کاهش نیروی انسانی نیازمند دقت و درایت بر اس اس برنامه های مدیریت تغییر بوده و می بایست اطمینان حاصل شود که با کاهش نیروی کار ، ایمنی فعالیت ها به مخاطره انداخته نشود.

حتی در زمان رکود اقتصادی ، هزینه های مورد نیاز جهت ایمنی فرایند باید ثابت نگه داشته شوند……… شرکت ها می بایست اطمینان حاصل نمایند که تصمیم گیری های آنها ایمنی واحد ، کارکنان ، پیمانکاران و جامعه را بدنبال خواهد داشت. شرکت هایی که بر روی ایمنی سرمایه گذاری می کنند در دراز مدت از استفاده بیشتری بهره مند خواهند شد. جان برسلند، رئیس هیئت مدیره بررسی حوادث شیمیایی آمریکا

شما چه کاری می توانید انجام دهید ؟

 • در زمان مشکلات اقتصادی همچنان بر استانداردها و ارزش های ایمنی تا کید کنید. ما باید در تمام شرایط بر ایمنی فرایند تمرکز داشته باشیم.

• از فعالیت های خطرناک در واحد خود آگاهی داشته باشید و اطمینان یابید که این فعالیت ها تحت تاثیر فشارهای اقتصادی قرار نمی گیرد .

• در زمان کاهش تقاضا بازار فعالیت های مهم ایمنی، تعمیراتی و تغییرات را اعمال نمایید. زمان رکود اقتصادی و کاهش تقاضای بازار که واحد تعطیل بوده و یا با حداقل ظرفیت کار میکند فرصت خوبی برای انجام این فعالیت هاست .

• اگر از فعالیت ها و تجهیزاتی که ایمنی را تحت تاثیر قرار می دهد آگاه هستید اطمینان نمائید که مدیریت نیز از آن مطلع بوده و در تصمیمات خود آن را مد نظر قرار می دهد .

• به منظور مدیریت تغییرات اعمال شده در کارکنان، کاهش ظرفیت، تغییر در برنامه عملیاتی و یا هر تغییر دیگری از سیستم مدیریت تغییر استفاده کنید.

اجازه ندهید تنگناهای اقتصادی کوتاه مدت ، آینده ایمنی شما را به خطر اندازد!

<< ادامه مطلب را در فایل پیوست مطالعه فرمایید >>

دانلود نسخه انگلیسی

دانلود نسخه فارسی

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=4214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.