کل 26883
3

حریق مجتمع مسکونی در شهریار با یک کشته و ۵ مصدوم

  • کد خبر : 18129
  • 22 مهر 1394 - 0:00
آتش سوزی مجتمع مسکونی ۲۷ واحدی در شهریار یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت و ۷۰ نفر از ساکنان گرفتار در میان دود و آتش توسط آتش نشانان نجات یافتند.

رضا قاسمی مسئول سامانه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز سه شنبه گفت: ساعت ۳ بامداد وقوع آتش سوزی در مجتمع مسکونی ۲۷ واحدی واقع در فاز یک اندیشه به این مرکز اعلام شد. 

وی افزود: درپی این تماس بلافاصله اکیپ های عملیاتی آتش نشانی با امکانات و تجهیزات و تشک های نجات به استعداد ۱۰ دستگاه خودرو سنگین و سبک به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: نیروهای امدادی در بدو ورود متوجه شدند آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مذکور رخ داده و دود و گازهای سمی ناشی از حریق سه دستگاه خودرو از مسیر راه پله به طبقات بالا سرایت کرده و شرایط بسیار سخت و خطرناکی را برای ساکنان این مجتمع بوجود آورده است.

وی بیان داشت: اکیپ های عملیاتی سازمان بلافاصله با اطفای حریق، عملیات تخلیه دود و نجات ساکنان از طبقات فوقانی را شروع و طی دو ساعت عملیات فشرده و تلاش بی وقفه بیش از ۷۰ نفر از ساکنان مجتمع را از میان شعله های آتش و دو ناشی از آن نجات داده و به محیط باز منتقل کردند. 

وی تاکید کرد: متاسفانه یک نفر از ساکنین مجتمع براثر اتنشاق دود ناشی از این آتش سوزی جان خود را از دست داد و چهار نفر از ساکنین که به همراه یکی از آتش نشانان دراین حادثه مصدوم شده بودند به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار دردست بررسی است. (ایرنا)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=18129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.