کل 26883
1

جلوگیری از سقوط داربست ساختمانی

  • کد خبر : 17871
  • 01 آذر 1394 - 1:03
با تلاش آتش نشانان از سقوط داربست های فلزی نصب شده بر روی ساختمانی در جوادیه جلوگیری شد.

در ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه عصر جمعه ۲۹ آبان ۹۴ طی تماس عابرین از جوادیه خ دارابی و مشاهده احتمال سقوط داربست های ساختمان در حال احداث بلافاصله با ستاد فرماندهی تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. ستاد فرماندهی بی درنگ ایستگاه های ۹۵ و گروه امداد و نجات ایستگاه ۳۵ را به محل حادثه اعزام کرد.

رضا هاشمی شال افسر آماده ی منطقه هفت عملیات در این باره گفت: در محل حادثه مشاهده شد در قسمت شمالی یک ساختمان ۸ طبقه در حال ساخت از بالاترین نقطه در ضلع غربی داربست هایی که پوشیده شده با گونی بودند به علت وزش باد از جا کنده شده و تا سه طبقه پایین تر به صورت معلق در هوا قرار گرفته بودند. 

وی افزود: با توجه به وسعت کار و نیاز به چند دستگاه تیفور بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی تیفور ایستگاه های ۱۳، ۲۲، ۸۳، ۹۶ و ۸۲ در محل حاضر شدند که دو دستگاه جرثقیل ۳۵ تن توسط مالک در محل آماده شد و جرثقیل ها داربست را جابه جا کرده و توسط تیفورها مهار شدند.

افسر آماده ی منطقه هفت عملیات درپایان تصریح کرد: پس از ۷ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان، ساعت ۳ بامداد امروز عملیات مهار داربست های فلزی به خوبی انجام شد و از رخدادهای احتمالی دیگر جلوگیری به عمل آمد. (پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=17871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.