کل 26902
2

ایجاد ایستگاه ویژه آتش‌نشانی بانون در شهریار

  • کد خبر : 22802
  • 18 آذر 1398 - 23:05
ایجاد ایستگاه ویژه آتش‌نشانی بانون در شهریار

ایجاد ایستگاه ویژه آتش‌نشانی بانون در شهریار

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با اشاره به نیاز به بانوان در برخی عملیات‌های آتش‌نشانی از راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی ویژه بانوان در شهریار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از ایمنا، احمد کریمی با اشاره به افزایش نیروی این سازمان جهت تسریع در خدمات رسانی به شهروندان در مواقع حادثه اظهار کرد: نیروهای موجود سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار پاسخگوی تعداد جمعیت و منطقه جغرافیایی این شهر نیست به همین دلیل پیگیر افزایش تعداد ۹۰ نیرو برای این سازمان هستیم که از این تعداد ۹ نفر نیروی بانو هستند، آزمون استخدام آنان انجام شده و مراحل بعدی نیز انجام می‌شود.

وی گفت: حوادث آتش‌نشانی در برخی مواقع نیاز به نیروهای آتش‌نشان بانو دارد که دراین راستا به زودی ایستگاه آتش‌نشانی ویژه بانوان در شهریار راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با اشاه به وظیفه سخت و خطیر آتش‌نشانان، ادامه داد: شغل آتش‌نشانی از مشاغل سخت و حساس است و اگر عشق و علاقه و حس انسان دوستی در میان نباشد کمتر کسی می‌تواند دراین شغل ثابت بماند.

کریمی با اشاره به موفقیت‌های این سازمان، افزود: نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار در مقاطع مختلف از جمله مسابقات و حوزه آموزشی تاکنون مقامات برتری را در استان کسب کرده‌اند.

وی یاد آور شد: سازمان آتش‌نشانی شهریار به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان و تلاش خود در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حالت آماده‌باش است و امیدواریم با حمایت‌های تمامی مسئولان به خصوص اعضای شورای اسلامی شهر و گام‌های ارزشمندی جهت جلوگیری از حوادث و پیشامدهای ناگوار برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=22802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.