کل 26881
2

انفجار در یک مغازه خشکشویی

  • کد خبر : 67437
  • 23 اردیبهشت 1402 - 17:03
انفجار در یک مغازه خشکشویی

بروز انفجار در یک مغازه خشکشویی، مصدومیت ۴ شهروند و بروز خسارت مالی را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری حامیان سلامت و ایمنی نیروی کار به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، درپی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران عصر روز گذشته ساعت ۱۷:۰۵ آتش نشانان ایستگاه های ۵۳، ۷۳ و نجات ۱۳ را به همراه خودروهای پشتیبانی، تشک نجات، نردبان ۳۲ متری و خودروی حامل دستگاه تنفسی را به خیابان سهروردی، نبش خیابان نوبخت اعزام کرد.

سعید فراهانی افسر آماده منطقه شش عملیات که در محل حادثه حضور داشت دراین باره گفت: در این مغازه خشکشویی به علت نامعلوم انفجار مهیبی رخ داده بود که مغازه های مجاور از قسمت دیوار دچار تخریب و با توجه به اینکه روی مغازه فوق ساختمانی مسکونی وجود داشت، از قسمت یکی از اتاق خواب ها تخریب و آوار به داخل مغازه خشکشویی فرو ریخته بود.

وی افزود: با توجه به قدرت این انفجار، یک مصدوم در مغازه فوق و یک کارگر در مغازه مجاور و دو رهگذر دچار آسیب جدی شدند که پس از اقدامات اولیه توسط آتش نشانان و حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

فراهانی خاطر نشان کرد: قدرت این انفجار به حدی زیاد بود که روبروی این مغازه در سمت دیگر خیابان تمام شیشه های داروخانه تخریب و چهار خودرویی که روبروی مغازه پارک بودند دچار تخریب و آسیب شدند.

وی بیان کرد: در پایان، آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و قطع تمام انشعابات گاز و برق، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با ارائه تذکرات ایمنی به مغازه داران و سکنه واحدهای تخریب شده به ماموریت خود پایان دادند.
علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان در حال پیگیری می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=67437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.