کل 26853
1

آتش سوزی گسترده انبار چوب در شهر ری مهار شد

  • کد خبر : 13377
  • 19 مرداد 1396 - 18:41

آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ چوب با تلاش سه ساعته آتش نشانان ۵ ایستگاه آتش نشانی تهران مهار شد.

رخداد این حادثه ساعت ۳:۰۹ بامداد امروز از سوی نگهبانان این انبار به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاههای ۹، ۴۷، ۵۰، ۲۲ و ۱۳ به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی و تانکر آب ۳۰ هزار لیتری پس از هماهنگی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به شهر ری، خیابان شهید رجایی، حوالی سه راهی اعزام شدند.

بهنام ریاضی معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافته بود، بیان کرد : یک انبار بزرگ رو باز که مساحت آن به ۴ هزار مترمربع می رسید و مملو از تخته، پالت و قطعه های چوبی و مقدار زیادی لوازم مستعمل بود به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی با اعلام این که شعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های دیگر این انبار بود، افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، ایمن سازی لازم را انجام دادند و سپس با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی تصریح کرد: در محل حادثه ۶ دستگاه کانکس نیز آتش گرفته بود که آتش نشانان پس از گشودن درب کانکس ها با تلاش همه جانبه و از چندین جهت شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کردند وهمچنین از گسترش آتش ممانعت به عمل آوردند.

ریاضی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در حین مهار آتش سوزی تعدادی سیلندر گاز مایع که هرآن ممکن بود دچار انفجار شود را به خارج از محل حادثه انتقال دادند.

وی همچنین ابراز داشت: درمحوطه این انبار یک دستگاه خودرو سواری متوقف بود که گرفتار شعله های آتش شده و کاملا سوخت.

این مدیر عملیات آتش نشانی افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از نگهبانان و افراد حاضر در انبار آسیبی نرسید ولی خسارات مالی زیادی برجای ماند.

وی در مورد علت این حادثه ابراز داشت: هنور علت این آتش سوزی روشن نیست و کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی با حضور در محل حادثه سرگرم بررسی آن هستند.(پایگاه خبری ۱۲۵)

لینک کوتاه : https://hsenk.ir/?p=13377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.